dilluns, 16 de novembre del 2009

Premis cibernètics

Ara fa uns dies la Magda em va entregar un premi que em va fer molta il·lusió: va escollir el meu blog. La idea ve de Kreativ Blogger Award i consisteix en triar els 7 blogs que més t'agradin. Aquests hauran de fer el mateix, però no poden triar el blog pel qual han estat escollits.


Però jo tinc un problema molt gran! Que jo sàpiga només em llegeixen regularment 3 persones: el Natxo, la Magda i la Patricia(o Patrícia?). A la Magda no la puc triar perquè és ella d'on em ve tot el txou. Ja només me'n queden dues! Per tant, està clar, oi?



Páginas Frenéticas: Ja has estat triada per la Magda, però no et vull estressar. No cal que ho facis dues vegades!



(Ara faré "trampetes" o de fet no! Jo trio 2 blogs! )



Semirea: Natxo, m'encantes. Segueix deixant-nos meravellats amb les teves paraules, sisplau.



Sweet Hell Torture Chamber: Natxo, ara encara m'encantes més! jeje Gràcies per seguir-me des del primer dia i animar-me a començar, de nou, un blog.





Si normalment em llegiex algú més que no he dit, que digui alguna cosa! Al cap i a la fi els blogs viuen o moren segons la gent que els llegeix i deixa comentaris.



I de nou, moltes gràcies Magda! :)

1 comentari:

Natxo ha dit...

gràcies pel premi... és un plaer el teu reconeixement...

a vore què fai jo ara!

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons