dijous, 12 de novembre del 2009

L'última anhelada

A cada anhelada
tot el teu cos tremola
i jo t’acaricio al compàs del teu alè.
Els dos sabem a la nostra manera
que s’apropa el final
i ens mirem amb l’única mirada
que nosaltres podem entendre.
Estàs tranquil i estirat
i jo sóc amb tu
per bressolar-te el dolor
i la falta de consciència.
Deu ser dur perdre les forces
i no entendre res.
Et xiuxiuejo que t’estimo
però ja no em sents.
Ho entens per tot l’amor
que et transmeten les meves mans.
Et vull traspassar onades de calma
i un breu desig, si puc:
quan vegis el final
el dolor es dissolgui
en una mar de pau.


Raquel Riba, 12 de Novembre de 2009

3 comentaris:

Natxo ha dit...

És dolorós acompanyar un ésser estimat fins l'últim alè; molt, massa, dur. Però estic convençut que hi ha sensacions que es transmenten i són captades.

Magda ha dit...

Raquel, m`has emocionat.

No puc dir més.

Raquel ha dit...

De vegades els silencis parlen per si sols...

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons