dilluns, 30 de novembre del 2009

Ho sento tant com tu


Ja n'hi ha prou de foscor.
No suporto més aquesta situació.
Em dolen els teus crits que no entenc.
No suporto les teves llàgrimes
regalimant galtes avall,
mullant-me per dins
de tristor,
tapant-me els panys
barrant-me les portes.
No m'agrada tant patiment.
No sé com fer-te arribar
el consol etern
que necessitem tots
per seguir endavant.
I a cada llàgrima teva
més petita em faig.

Ho sento
molt dins.
Tant com tu.

Raquel Riba, 30 de Novembre de 2009

5 comentaris:

Natxo ha dit...

com sempre genial, amor meu.

Magda ha dit...

És ben veritat que moltes vegades les llàgrimes, pròpies o d'altri, tapen panys i barren portes i no ens deixen tirar endavant.

Raquel, presenta els poemes on et diu la Patrícia, i ens convides a tots al pica-pica de l'entrega de premis!!!

;)

Raquel ha dit...

Així que em voleu pels pica-pica, eh! Vale vale...

;)

Encara no ha sortit la convocatòria de 2010 -o jo no l'he trobat-. Quan surti aviam què es pot fer... :P

Natxo ha dit...

Ja saps que sempre t'he dit que em sembles una de les millors veus en català; a vore si tenim sort i alguna vegada aconseguim que la teva obra sigui coneguda i difosa més ampliament -pel bé de la cultura i la llengua-.

:* :)

Raquel ha dit...

ais gràcies...em fareu enrojolar!

Gràcies gràcies!

Tant de bo tinguéssim aquesta sort!

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons