dilluns, 23 de novembre del 2009

Aquells peuets


Cada peuada era un petit raconet d’alegria. I jo em delia per aquells peuets menuts. Me’ls mirava una i altra vegada i els agafava amb les mans i els omplia de petons, i ell reia. Reia com una criatureta dolça, i ho era. Sembla mentida, però des que li vaig veure aquells peuets que mai més l’he pogut oblidar. Un nadó així no neix cada dia i aquells peus eren la cosa més rebonica que havia vist mai. Però des que no hi són i no els puc mirar, la vida ja no és vida…
A les nits els somio i sóc feliç i contenta. Quan em desperto tinc la sensació d’haver dormit al Paradís. Però els meus peuets ja no hi són i els enyoro i els busco a cada raconet…i res. La mala sort se’ls va endur per sempre. Aquells peuets…la meva vida.

Raquel Riba, 10 de juny de 2009

6 comentaris:

Natxo ha dit...

Quanta tendresa en un text tant trist...!

Ja saps que jo estimo els teus peus perquè "anduvieron sobre la tierra y sobre el viento y sobre el agua, hasta que me encontraron".

Patricia ha dit...

Ai, sí que és trist. Qui o què se'ls va endur?

Raquel ha dit...

Qui ho sap...

Només ho sap ella, aquesta noia que potser ja és dona i que fa temps que no viu de tanta enyorança per uns peuets menuts.

Natxo ha dit...

Influència de "La infanticida" de Caterina Albert (més coneguda per Víctor Català)?

Raquel ha dit...

Sí. Veig que tenim memòria, jeje

Tant de bo poguéssim tornar a veure aquella obra d'art...potser amb el temps la tornen a repetir...qui ho sap.

Anònim ha dit...

T'entenc Raquel, T'entenc...............................

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons