dimarts, 3 de novembre del 2009

El plaer de l'amistat


Ahir un bon amic em va sorprendre amb el seu regal d'aniversari. Ja em va avisar que anava amb retard i que ja ho entendria... La veritat és que em vaig quedar molt sorpresa, però no podia ser d'una altra manera perquè sempre acabem transformant les coses per sentir-les especials. Em va fer moltíssima il·lusió i més sabent com li costen aquestes coses -tant pensar-les com fer-les-.

Avui li vull donar les gràcies públicament pel regal, però no només pel regal físic, sinó per tot el que comporta que me l'hagi pogut fer. Ha fet un esforç molt gran i aquesta és la meva petita manera d'agrair-li tot:


Has afaiçonat amb les mans
la màgia inherent de la nostra amistat.
El simbolisme de la unió perfecta
entre dues ànimes distants en l’espai.
Dues cares en un sol cap,
dues personalitats diferents
que al juntar-se són una.
Aquella que ens ha permès
tenir el tresor més preuat
i poder construir un món paral•lel
ple de fantasia i felicitat.

Gràcies.


Raquel Riba, 3 de Novembre de 2009






4 comentaris:

Natxo ha dit...

cal reconèixer que és un magnífic regal.

espurnes ha dit...

Ara se una mica més sobre aquest bust. No miro massa el teu bloc, tampoc el del natxo ni cap altre en particular. Mal fet.
Dedicar una mica de temps a fer-ho pot ser un bon proposit per aquest 2010.

Una abraçada ben forta de padrí a fillola.

Natxo ha dit...

La veritat és que seria molt bon propòsit. Es poden descobrir coses molts interessants a la blogosfera.

Raquel ha dit...

Quina il·lusió que hagis passat per aquí!

També crec que fer-ho més sovint pot ser el gran propòsit fet realitat pel 2010!

Segur que tant aquí com als del Natxo hi trobes alguna cosa que t'agrada...

Anima't! :)

Un petó de filloleta a padrinet! ;)

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons