dimecres, 9 de setembre del 2009

em delia...




Semblava que m'anés a fondre. El seu cos s'estenia sobre el meu al llarg del llit. La seva pell fina m'acariciava la meva a cada moviment. Tot era pausat i tranquil com si el temps s'anés aturant fins a restar immòbil tan sols perquè les nostres ànimes s'enamoressin encara més. En el silenci d'aquella habitació, no se sentia cap so foraster; l'oïda era fixada en la veu del seu cos i així sentia la seva respiració trencada i el lleu frec del contacte pell a pell. Fins i tot, em va semblar sentir els sentiments com fluien en l'aire. Hi eren pertot i els sentia xiuxiuejar paraules dolces d'aquelles que no es poden pronunciar perquè no existeixen. Els seus cabells llargs em tapaven els pits i les seves mans m'omplien de besos. Enmig d'aquell estat d'equilibri, tot s'obreeixia. La carn ferma i voluptuosa s'obria camí cap al centre del Paradís. A poc a poc, esclatà la llum, i no cegava. Planejava harmoniosa per dins i per fora, fent de cada racó una espurna que mullava els sentits. Amor...


Raquel Riba, 24 d’Abril de 2009

4 comentaris:

Natxo ha dit...

és preciós...

descrius un encontre amorós tal i com un sempre ha somiat fer realitat per gaudir-lo en la companyia perfecte...

gràcies.

Natxo ha dit...

m'encates (en tots els sentits, i les teves brometes també).

la veritat és que sí, que tota la seva obra és sublim.

Llengua abolida està esperant que l'agafis i La passió segons Renée Vivien a que l'acabi perquè puguis llegir-lo. Raó de cos, ja el tindrem, que també l'has de llegir.

Patricia ha dit...

Hola, no vull interrompre una intimitat tan maca, però m'ha semblat preciós, Raquel. I t'ho volia dir. Tens una sensibilitat molt especial. M'agrada el què dius i com ho dius.

Salutacions!

Natxo ha dit...

què "guatxi"! ja no sóc l'únic que et comenta...

m'ha fet molta ilu llegir el que et diuen...

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons