dissabte, 26 de setembre del 2009

Avui no hi ha aquell dolor


Avui no hi ha aquell dolor
que m’asfixiava i em lligava a terra.
Avui la primavera m’ha entrat al cos
i m’ha convertit el dolor en record.
Un record agradable
i intens
que m’ha ajudat a portar als dies
l’absoluta felicitat.

Recordar és reviure,
i no viure.
Recordar és haver viscut
i tenir motius per seguir vivint.

Avui el record és primavera
i, malgrat els mals moments,
el present i el futur
són les meves ales de llibertat.

La felicitat es desplega
i crea el mapa per on viatjo.



Raquel Riba, 26 de Març de 2009

3 comentaris:

Magda ha dit...

"La felicitat es desplega
i crea el mapa per on viatjo"

I l ateva imaginació i recursos de vocabulari et fa viatjar pels mots i fer aquestes màgiques construccions.

Quin regal, Raquel...

Magda ha dit...

La felicitat es desplega
i crea el mapa per on viatjo.

I la teva imaginació i recursos de vocabulari et fa viatjar i construir aquesst versos, fer mágina amb el llenguatge i el pensament.

Magnífic, Raquel...

Natxo ha dit...

ja saps que m'encanta la sèrie fotogràfica... i una fotografia en concret.

és senzillament genial... és perfecte. és Raquel.

em deixes sense paraules.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons