dimecres, 9 de desembre del 2009

Tsunami


Les teves onades d’amor
s’enfilen pel meu interior
i m’inunden de la passió del teu cos.
Noto el dibuix que tracen
sobre la meva pell.

Pintes la vida amb els sentits.

El teu flux càlid
forma ondulacions
que, amb ulls clucs,
saborejo gaudint
de les pessigolles internes
que em provoca a l’ànima.

Les teves onades de plaer
m’esquitxen
en un intent d’arribar a l’infinit.
Quedo xopa de fruïció
i rialles.

Ets la mar
que em regala
tota la seva escuma.

I jo la sorra
que es vol perdre
dins la teva fluïdesa.

Raquel Riba, 9 de Desembre de 2009

9 comentaris:

Natxo ha dit...

Dibuixes situacions meravelloses amb les teves paraules; guarnint situacions amoroses del plaer del record.

Les teves paraules són màgiques.

Patricia ha dit...

Un poema molt eròtic. M'agrada molt.

Raquel ha dit...

Natxo, màgia ets tu.

Patricia, m'alegro que t'hagi agradat. La veritat és que no tenia massa clar si algú extern podria llegir el que he escrit o entendria altres coses. M'alegro que es pugui entendre bé.

Marteta ha dit...

molt eròtic. LLàstima que l'amor ara no em somriu i m'entristeix. Però, són dolces aquestes paraules i un no s'hi resisteix.
A reveure! Ah i gràcies pels comentaris al blog! ;b

Raquel ha dit...

Cal gaudir cada moment que vivim i si ara no és el temps de l'amor, ja arribarà! No s'ha de tenir pressa.

Gràcies per passar per aquí! ^^

Magda ha dit...

No és el primer que fas d'aquest estil, sensual o eròtic i espero que no sigui l'últim. Jugues molt bé amb els diferents nivells metafòrics...

I Marta, creu-me, de vegades no hi ha amor però no vol dir que ens haguem de privar dels seus accesoris...

;)

Raquel ha dit...

Gràcies Magda. Segur que no és l'últim d'aquest estil.

M'agrada això que dius:

de vegades no hi ha amor però no vol dir que ens haguem de privar dels seus accesoris...

Quanta raó tens!! :D

Natxo ha dit...

totalment d'acord amb les paraules de la Magda:

e vegades no hi ha amor però no vol dir que ens haguem de privar dels seus accesoris...

quina gran veritat!

Natxo ha dit...

ah, que ho oblidava, gairebé. També estic totalemnt d'acord amb aquestes paraules de la Magda:

No és el primer que fas d'aquest estil, sensual o eròtic i espero que no sigui l'últim. Jugues molt bé amb els diferents nivells metafòrics...

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons