dilluns, 7 de desembre del 2009

Desig de vida

No intento aspirar a grans coses
en aquesta vida.
Poder viure a casa meva
amb la meva parella,
tranquil·lament.
Sortir a passejar cap al vespre
i a les tardes de diumenge.
Treballar per poder viure
dignament
i veure de tant en tant
la meva gent.

No intento aspirar a grans coses
en aquesta vida.
Desitjo viure en pau
sense massa problemes
i tenir un gos, potser.
Poder escriure algun mot
sempre que us sembli bé.

No intento aspirar a grans coses
en aquesta vida.
Desviure’m per qui estimo
que és la vida meva
i que puguem fer l’amor
sempre que ho desitgem
apassionadament
o no.

Raquel Riba i Raja, 6 de desembre de 2009

1 comentari:

Natxo ha dit...

M'has fet fer somriures dels que t'agraden.

Jo també ho desitjo amb tu.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons