dimecres, 23 de desembre del 2009

Quadres

Hi ha quadres que no tenen preu. Són els que guardo a la memòria i contemplo sempre que ho desitjo. Són quadres d'hivern, plens de Sol. Salats. Em porten el xiuxiueig de la mar a l'anar a dormir. Les onades em bressolen càlidament als teus braços. Sento pau i una immensa felicitat que em desborda. Sonen a vuits dormint i a far. Tenen gust a Nosaltres, a Vida, a atzavara. Em fan sentir un extrem tacte a pell. Tota la geografia de pell... Suavitat electritzant. Aquests quadres fan olor a Tossa i a vent i a mans plenes i a lluna i a cues d'estel i a ocells a la platja. Porten l'olor dels teus cabells entortolligats amb els meus. Són el meu Paradís intern: sempre que vull hi entro i frueixo del teu somrís. Quadres plens de rialles. De calma. De Nosaltres. I ara, que hi penso tant, m'agafen unes ganes boges de tornar-los a viure...











Fotos fetes per Natxo Barrau i per mi

3 comentaris:

Natxo ha dit...

ais... Tossa!

quins records! quina Vida!

sols puc dir-te: ídem!

:) :*

t'estimo

i recorda tu ELUFPA

Patricia ha dit...

OOOH!!!! Què maco el text i les fotos també.

Bones festes a tots dos!!

Raquel ha dit...

Gràcies!

Bones festes! :)

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons