divendres, 23 d’octubre del 2009

Si mai…


Si algun dia hagués de marxar, jo et deixaria els records, perquè no oblidis mai tot el que hem viscut. I amb ells et portaria totes les sensacions que t'he fet sentir i que desitjaria seguir regalant-te cada dia.
Si algun dia ja no hi fos, només vull que agafis les meves ales i prenguis un vol que no hagi d'acabar mai.
Si demà ja marxo, no estiguis trist. Jo he estat feliç i tu m'has donat el més gran tresor: el teu amor, la teva escalfor, tu.
Si ara ja t'he de dir adéu, deixa que t'abraci eternament per última vegada i que et besi suaument els llavis. Deixa que et digui que formes part de mi i que sempre serà així. No oblidis mai aquest moment, aquest somriure final, aquesta calma que m'omple. L'última carícia.
Fins sempre.



Raquel Riba i Raja, 4 de febrer de 2008

1 comentari:

Natxo ha dit...

quina forma més tendre, més Raquel, de dir fins ara, fins sempre...

senzillament sublim; les paraules que m'hagués agradat escriure per una sensació així...

:* :)

ELUFPA

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons