dijous, 29 d’octubre del 2009

M'agrades I


És tan genial sentir-se plenament feliç

i tenir somriures tontos per la cara...

I encara més quan et pots expressar lliurement i proclamar-ho als quatre vents!

No trobeu?


M’agrades quan em fas aquella veueta
tan teva i tendra.
De vegades, quan em parles
i estem estirats i no ens mirem,
tanco els ulls per escoltar-te.
Si tinc el cap sobre el teu pit
ressones i et puc sentir les paraules per dins.
Tu no ho veus,
però altres vegades, en aquests moments,
se’m tornen els ulls d’aigua
i regalimo la dolçor d’estimar-te.
[...]


Raquel Riba, 24 d'Octubre de 2008

2 comentaris:

Patricia ha dit...

I tant que és genial. Quan es pot s'ha d'aprofitar. Personalment m'encanta l'expressió "relagimar de dolçor" ^_^

Natxo ha dit...

a mi també m'encanta, ho saps?

i aquest poema, la versió íntegra, com ja saps, és a la paret del meu costat del llit; per així, junt amb d'altres, poder dormir bressolat per les teves dolces paraules...

gràcies per una passejada tan maca.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons