divendres, 2 d’octubre del 2009

Cops amagats


No em diguis que no t’estimo.
No m’ho diguis això,
si saps que per tu em treuria la vida.
No entenc per què em vols mal.
Les teves paraules m’atrapen,
em tomben, m’insulten, m’aixafen.
Quedo desinflada, colpejada,
fosca i violada.
No entenc per què m’odies tant.
D’on et surt tanta mala sang?
Para de clavar-me punyalades per l’esquena.
Així, aviat em trobaran ínfima,
poqueta cosa, ànima en pena.
Aquest dolor em supera.
No tinc forces per seguir.
M’estimo més deixar-me morir.
I ara sí, insulta’m, pega’m,
paralitza’m, colpeja’m.
Però acaba ja,
que vull sentir-me lliure,
plena i alleugerida.
Vull que paguis
pel que m’has fet patir.
Vull que ploris
i moris per dins.


Raquel Riba

4 comentaris:

Patricia ha dit...

No sé què m'ha impactat més, si la foto o el poema. Brutal!!!

Natxo ha dit...

quan vai' llegir aquest text per primera vegada em va sorprendre, i molt. Ara, continua fent-ho. És un text que reflecteix tota la duresa de les sensacions en la seva crudesa real.

de la sessió de fotos, també em va sorprendre; però això, ara, ja no tant. jejeje.

Magda ha dit...

Tremenda la fotografia...

Raquel ha dit...

A part d'escriure, també m'agrada molt la fotografia i el maquillatge.

Gràcies a tots pels vostres comentaris.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons