dijous, 15 d’octubre del 2009

El meu mar


Després del nostre especial primer contacte, quan vaig aconseguir asserenar-me una mica de l'emoció i escriure el que significava tot plegat...
Per la mar de felicitat que em regales a cada instant des del primer moment. Gràcies.



Sento la felicitat a cada trosset del meu cos.
Del teu bes m'ha passat a la sang
i ara s'escampa per tot el meu mar.

Vine a navegar per aquest mar d'amor
on tu i jo en som els protagonistes.

Cercarem el reflex de la lluna
i farem l'amor amb ella.

Amb els dits pintarem les estrelles
que ens faran viure els millors dels somnis
i amb els llavis t'escriuré poemes a la pell
perquè mai no oblidis la nit
en què els nostres cossos van rendir-se al desig.
Les onades ens bressolaran
i ens faran el viatge més plaent.

El teu cos és el mapa
que em guia fins al paradís.

...somric...


Raquel Riba, primeres hores del 6 d’agost de 2008

3 comentaris:

Natxo ha dit...

gràcies Vida per donar-te'm

gràcies per donar-nos-nos

Raquel ha dit...

"donar-nos-nos" Quin gran concepte! Recordo el moment en què va surgir...

Magda ha dit...

Raquel, tens el do de la flexibilitat en les paraules, les fas girar i pendre formes inaudites, passes d'un pla real a un imaginari com qui travessa un carrer...

M'agraden molt les frases
...amb els dits pintarem les estrelles...
... i amb els llavis t'escriuré pomes a la pell...
...el teu cos és el mapa...

Doncs això, que ens fas passar com en un somni en el qual les coses van canviant d'una forma a l'altre o d'un estat a l'altre i tu ho fas amb les paraules.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons