dilluns, 19 d’octubre del 2009

Felicitats!

Avui que n'he fet vint-i-un, miro enrere i al meu voltant i no puc evitar somriure calmada. Quina sort que tinc d'estar envoltada de les persones més importants, que m'estimen tant com jo els estimo. És genial poder celebrar amb els teus cada instant i anar creixent i aprenent cada any.

Gràcies a tots, de tot cor, per fer-ho tot tan fantàstic i fàcil. :)

Si em permeteu dedico a totes aquestes persones una cançó que trobo sublim:




SOMNIS - Albert Pla

Si algun dia
Tu anessis a dormir,
I volguessis tenir
Els somnis més guapíssims
Que es poguessin tenir.
Espera només
A què sigui de nit.
Obre la finestra
I mira al cel.

I tria l’estrella que
T’agradi més,
Que jo hi seré, a dins.
Cuidant que tu tinguis
Els somnis més guapíssims
Que es poguessin tenir.

I em cuidaré que els teus somnis
Siguin tan fantàstics;
Superguapos; tan, tan màgics...
I que vagis allà on vagis,
I que et passi el que et passi,
I que somniïs el que somniïs,
Mai no vulguis que s’acabi.

Tu tria l’estrella que
T’agradi més,
Que jo hi seré, a dins.
Cuidant de que tu tinguis
Els somnis més guapíssims
Que es poguessin tenir.

I que somniïs amb qui estimis,
I que volis i que flotis,
I que corris i que riguis,
Jo faré que en els teus somnis
Hi surtin mils colors
Vermells i blaus i verds i grocs.
Colors brillants però relaxants,
I que tinguis mil sensacions.

2 comentaris:

Patricia ha dit...

FELICITATS!!!!

És molt curiós, fas anys el mateix dia que la meva millor amiga.

^_^

Magda ha dit...

No coneixia aquesta cançó ni aquest clip, moltes gràcies per mostrar-lo.

Quan fa anys van sortir diversos cantautors a Albert Pla se'l va titllar de moltes coses -no agradables- però a mi m'agradava ja i em segueix agradant.

;)

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons