dimecres, 6 de gener del 2010

Els reis mags







No m'ho puc creure encara, però ja la tenim aquí! Es veu que aquest any m'he portat genial perquè els reis mags d'orient han fet realitat un dels meus somnis més somnis: una càmera com déu mana!!

Ha estat l'últim regal que he obert aquest matí i clarament no me l'esperava. Senzillament aquest any estava clar que no podia arribar i no era pas cap trauma. Sempre que hem dit "ui quan tinguem la càmera bona" era més una idea-somni de futur llunyà -níssim-, però ja ha arribat! La sorpresa ha estat ultra majúscula! Qui em coneix una miqueta de res ja pot adonar-se de com m'agrada la fotografia i que gaudeixo moltíssim fent fotos.

La càmera és una Nikon D3000 i va amb un pack amb dos objectius: 18-55mm (el normalet) i el 55-200mm (pepinu-ai quan el controli!!!!! tremoleu). També anava inclòs un llibre de fotografia, la funda, un curs d'iniciació (que arribi que arribi) i dues targetes de 2GB. Aquests packs de nadal m'encanten :P


Ja he pogut començar a practicar una miqueta, però em sembla que m'hauran d'ajudar molt aquells que ja fa temps que dominen aquestes coses, perquè no és gens fàcil!

Els reis m'han portat altres cosetes que també m'han fet moltíssima il·lusió, però oi que em perdonareu si no les dic? És que m'agrada deixar-li el protagonisme a la meva nena (sí, Natxo, jo ara també tinc "lamevanena" ;) )

En fi, de puta mare! :D

Espero que tots estigueu molt contents i feliços.


Foto tontíssima, però m'ha fet gràcia.



El Pug. Ha estat dels meus primers models.

Intentava dormir i jo no el deixava amb el clic clic de la càmera...pobret. :P

7 comentaris:

espurnes ha dit...

:)
ostres noia, quina passada. Ja et veig la cara dient "En fi, de puta mare! :D", jeje.

Per la propera foto que et demani ja no hi haurà excuses, jeje.

Me n'alegro molt i et tinc molta enveja. Un petonet preciosa.

Raquel ha dit...

jeje qualsevol dia d'aquests podem quedar i la proves, eh! ;) Així si en saps uns mica més que jo, m'ajudes!

Sé què sents... jo fins ahir també envejava enormement a tots els que conec i tenen un pepinu d'aquests (la meva és normaleta per començar a aprendre, però per mi és tot un pepinu fet realitat! :P )

Unknown ha dit...

Doncs ara ja pots anar-te apuntant a www.dzoom.org (hi ha un curs de 31 dies) i a www.flickr.com, a més de www.nikonistas.com
Quan tinguis temps sortim!

Raquel ha dit...

sí! M'he de fer el carnet nikonista per fer el curset.

Quan acabi exàmens anem al ataque! :)

Anònim ha dit...

Apa quina Nikon! I el Pug... Què guapo!!!!

Patrícia

Natxo ha dit...

Passats exàmens podrem fer moltes sortides per poder gaudir de "latevanena".

Era tan guai veure't ahir tant contenta!!

Magda ha dit...

Felicitats Raquel, és bo veure`t tan contenta, algun poema anterior em feia pensar que no tenies "un bon dia" però ara veig que la cosa ha canviat i m'alegro molt.

El Pug és preciós, ja fa carona de paciència, com si no li vingués de nou tenir-te al voltant movent-te i fent sorollets...

Una abraçada,

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons