M'acabo d'adonar que no vaig penjar els vídeos post recital "Tres històries d'amor, sexe i ràbia" que vam fer el passat agost. Desitjo que gaudiu tant com ho vam fer nosaltres.
Un tastet dels tres, per separat:
Un petit resum del recital:
I el més divertit! Tot allò que no es va veure:
dilluns, 5 de novembre del 2012
Vídeos recital poètic
Etiquetes:
amics,
contes,
música,
poesia,
recital poètic,
textos propis,
vídeos
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

1 comentari:
Mira, que ets tardona! ;)
Segur que mig món ja l´ha vist a altres llocs, jeje!
Publica un comentari a l'entrada