dimecres, 20 d’abril del 2016
Otger
Arribaràs.
I amb tu florirà un univers de roselles
que ens impregnarà la pell
i inflarà els pulmons de la nova vida.
Arribaràs, petit i indefens,
amb la puresa cristal·lina de qui encara s'ha de fer.
I sé que ens ompliràs d'un amor desconegut i indescriptible
que ens tallarà la respiració.
El teu primer plor
ens esquerdarà el gebre dels sentits
i seràs la llum dels nostres dies;
l'aigua que ens farà fluir entre les pedres;
el bosc frondós on ens perdrem...
I ara que penso pausadament en tu,
aquest tu que aviat deixarà de ser
una panxa,
una sacsejada
o uns peus clavats al costat;
aquest tu que aviat passarà
d'una il·lusió a la realitat;
ara que et penso mentre et sento per dins
només anhelo veure't créixer lliure i feliç.
Arribaràs
i no sabrem qui ets,
però ja t'estarem estimant.
Raquel Riba i Raja
20 d'abril de 2016
(setmana 32)
dimarts, 5 d’abril del 2016
El pas del Pug VI
Avui fa 6 anys que et vivim sense viure't.
Per molts anys que passin sempre et recordaré i se'm farà un nus a la gola al fer-ho.
Que bé que us ho passaríeu amb l'Otger!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

