Lo cavaller St. Jordi es va portar molt i molt bé i un dels llibres que em va regalar va ser Incerta Glòria de Joan Sales. Un llibre que desitjava ja feia anys i que no acabava d'arribar mai.
Només he llegit 45 pàgines, però ja es nota que està escrit d'aquella manera com s'escrivia abans; amb el pes de la realitat que els va tocar viure. Està tot impregnat d'una profunditat immensa i punyent. Ple de vida i mort. Coses de la guerra.
En aquestes 45 pàgines podria fer moltes cites, però aquesta m'ha fet especial gràcia.
-Una set immensa, una gota d'aigua per apagar-la, aquí ho tens tot; l'infinitament gran i l'infinitament petit. No sé si has sentit parlar dels àtoms...
-Perdona -el vaig interrompre de mal humor-; no em vinguis amb històries. Els àtoms són una merda.
dijous, 25 d’abril del 2013
Incerta glòria
Etiquetes:
Català,
Joan Sales,
llibres,
lluita,
pensaments,
política,
química,
regals,
Sant Jordi
dimarts, 16 d’abril del 2013
Tres històries d'amor, sexe i ràbia TORNA!
Demà a les 19h teniu l'oportunitat de tornar a viure el recital poètic musicat Tres històries d'amor, sexe i ràbia a la Biblioteca de Collserola Josep Miracle. A càrrec de Natxo Barrau i Salguero, Patrícia Muñiz i Raquel Riba i Raja amb acompanyament de guitarra elèctrica d'Alejandro Cano.
Estem molt il·lusionats! Hem fet retocs per millor l'espectacle i tenim una novetat: podreu comprar el llibret del recital. Així podreu gaudir dels poemes sempre que vulgueu i a la vostra manera.
I com pots arribar-hi? Molt senzill!
1) FGC direcció Sabadell o Terrassa - Important! Us heu de pujar als vagons del mig perquè la parada PEU DEL FUNICULAR és molt petita i el primer i últim vagó es queden dins del túnel "literalment".
2) Quan arribeu a PEU DE FUNICULAR, pugeu les escales (la indicació diu VALLVIDRERA SUPERIOR) Agafeu el funicular i fins al final (Vallvidrera Superior)
3) Un cop sortiu de l'estació, heu de tirar cap a l'esquerra i baixar unes escales. Després, hi ha un carrer que diu Direcció Sant Cugat i que baixa (el mercat queda a la dreta). Aquell carrer és el dels Reis Catòlics i de seguida es troba el Centre Cívic on hi ha la Biblioteca.
Us hi esperem amb moltes ganes! :)
Etiquetes:
cançó,
creació pròpia,
imatges pròpies,
música,
poesia,
recital poètic,
textos propis
divendres, 5 d’abril del 2013
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

