Abans d'un examen cal relaxar-se. Així que tots a respirar fons amb la Sílvia i el Cástor.
Aprofito per dir que aquest divendres hi ha un concert molt especial de la Sílvia Pérez Cruz al Coliseum de Barcelona. Ens trobem allà!
dijous, 10 de novembre del 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

1 comentari:
Allà hi serem.
Una bona forma d'afrontar la recta final abans d'un examen.
Publica un comentari a l'entrada