Avui és Sant Valentí i com que no conec a cap Valentí, no hi ha cap motiu de celebració.
Punt i final.
P.S: I això pels més empalagosos: mi corazón palpita como una patata frita.
dilluns, 14 de febrer del 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

4 comentaris:
he dicho !!!
I que aquest post no sigui el primer en la declaració d'intencions davant d'un dia com aquest. jejeje.
Petons
Jo coneixia una Valentina, anava sempre amb el Locomotoro i el Capitán Tan, però és clar, no tens ni idea de què parlo.
Petons!
No Magda, la Raquel no sap de què parles (i jo, tampoc ho vaig viurem però sí que ho sé, els "remembers" hauran servit per alguna cosa.
Ja ho vaig dir ben clar:
"Ah, i avui no em toqueu els collons: el dia dels enamorats és i serà Sant Jordi!"
Hi ha certes "empalagositats" (si em permeteu el terme) que m'encanten...
Publica un comentari a l'entrada