divendres, 12 de març del 2010

Refrany V x2

Tornem a recuperar els refranys que tant ens agraden.

Recordo que a les classes on vaig fer 3r i 4t de primària teníem penjades cartolines grans amb refranys escrits. Un d'ells va ser

Dos no es barallen si un no vol

Aquest i un altre que sempre em deia la meva mare quan em pentinava i jo em queixava(Quien quiere presumir tiene que sufrir) van ser els primers refranys que vaig aprendre conscientment.
Curiós o no, tinc la sensació que els vaig aprendre gairebé simultàniament. Coses de començar a ser conscient del món que t'evolta, suposo.

3 comentaris:

Patricia ha dit...

Dos no s'enrotllen si un no vol :( Ohhhh!!

Anònim ha dit...

jeje això també és veritat!


Raquel

Natxo ha dit...

És bonic quan un comença a ésser conscient que aprèn coses.

Les versions "populars" dels refranys són, moltes vegades, genials i millors que els originals.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons