dilluns, 15 de març del 2010

Ahir a la nit ja no hi eres

(foto per Natxo Barrau)

Ahir a la nit ja no hi eres.
Jo m’enfilava pels nusos
per trobar-te somrient
i dormir amarada del teu perfum.
Et buscava tant
pels voltants del meu cos nàufrag...
però les onades em tombaven.
Aquella brisa suau i agradable
se’m tornava gèlida sense els teus ulls.
Recordo la plàcida sensació
dels teus braços envoltant-me
enmig la nit fosca i la son profunda.
Jo dormia i somreia.
A totes hores somreia,
però ahir a la nit ja no hi eres.

Quan la teva mà càlida vorejava
la meva pell mig dormida
em feies sentir Vida, plena.
I estremida m’eriçaves completa.

Però aquest matí ja no hi eres...

Raquel Riba, 15 de març de 2010

4 comentaris:

Natxo ha dit...

Quina llàstima que no ens puguem sentir a cada instant físicament; però som plenament conscients que sempre estem junts.

Patricia ha dit...

Quina parella més maca. Quina escalforeta que feu ;P

Raquel ha dit...

jeje M'agrada aquesta imatge que es veu!

:) merci

Natxo ha dit...

Gràcies.

La veritat és que som molt feliços i a cada instant més...

Com va dir el gran mestre:

Pero no amo tus pies
sino porque anduvieron
sobre la tierra y sobre
el viento y sobre el agua,
hasta que me encontraron.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons