dijous, 18 de març del 2010

Com goses despullar-me els sentits?


Com goses despullar-me els sentits?
No pots aparèixer de sobte
i pretendre fer-me la teva nina
de cabells sedosos i rinxolats.

Ara no m’agafis la mà delicadament
ni m’acariciïs la cara amb dolçor.
Que no veus que jo no sóc domesticable?
No provis de treure’m la meva llibertat.

No t’aferris a un somni que mai no es farà realitat.
Esborra’m del teu paradís definitivament.
A mi això no em fa mal però a tu sí,
així que para de torturar-te i sigues feliç.

Raquel Riba, 18 de març de 2010

2 comentaris:

Natxo ha dit...

Un text molt bo. Té moments molt intensos. M'agrada molt l'última estrofa; també molt la primera.

Magda ha dit...

No m'agafis la mà delicadament...

Molt expresiu tot el poema.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons