diumenge, 30 de gener del 2011

Una feinada

Fa dies que penso d'escriure aquesta entrada al bloc. Potser moltes de vosaltres em podreu entendre...

La veritat és que ja fa anys que em trobo, almenys una vegada a l'any, amb una situació incòmoda que sovint em fa estressar i, si l'època de l'any i els llums que m'enfoquen ho permeten, suar.

Es tracta del moment d'emprovar-me els sostenidors quan he de triar quin compro. Els nois no crec que hi entengueu massa de cordar-ne -de ben segur que teniu més fal·lera per descordar-ne-, però nosaltres, les noies, en general crec que en aquest aspecte tenim la mà trencada.

Però què passa quan just al costat dels gafets o les gafetes hi ha cosides 2 o 3 etiquetes d'uns quants centímetres de llarg, tot tapant-los? I si a més d'aquestes etiquetes en penja una altra d'aquestes, de cartró amb el preu i la marca? I si al costat de tot això trobem la peça magnètica antirobatoris?
Doncs bé, el resultat és una complicada estratègia circense per aconseguir introduir els gafets a les gafetes.

Però la història no acaba aquí! No, no! I si just en el moment d'emprovar i mirar-te i remirar-te marxa la llum a la botiga? Ah!!!! Aleshores ja has begut oli perquè no pots veure absolutament res de res. (sort de la llum dels mòbils)

Doncs tot això és el que em va passar fa uns dies a una botiga de roba interior del Portal de l'Àngel.

La situació va ser molt còmica i totes la vam prendre amb bon humor -quin remei-. Això és veritat, però va ser del tot surrealista. Van ser imatges perfectes per càmeres ocultes i L'APM.

Desconec completament si la persona que ha dissenyat la col·locació de les etiquetes en els sostenidors és home o dona, però jo i des d'aquí li demano, per favor, que revisi la feina feta per agilitzar força el pas pels emprovadors i perquè mai més haguem de fer filigranes ni sortir contracturades quan toca comprar sostenidors nous.

Moltes gràcies.

6 comentaris:

Natxo ha dit...

Mai, fins que em vares explicar la "batalleta", m'havia parat a pensar en aquesta odissea que pot ésser comprar.

El que sí és cert que moltes vegades les etiquetes de les peces de roba estan col·locades en llocs molt poc còmodes, especialment amb les etiquetes d'avui en dia que semblen de mida paquidèrmica.

Pedro ha dit...

Aquest post no me l'esperava!
Guaita tu quina sorpresa!

Raquel ha dit...

Natxo,

la meva pell és experta en rebutjar etiquetes quilomètriques. Quina mania que tenen!


Pedro,

la vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida... ;)

Magda ha dit...

M'has fet gràcia amb aquesta entrada, podries iniciar una categoria de post de situacions corregibles... Jo en faig un altre i és una crida a tots els metges del servei públic: si us plau, les receptes, el fulls de baixa, d'alta... NO SIGNEU DAMUNT EL NÚMERO DE IDENTIFICACIÓ! Els metges signen tots aquests formularis però no ho poden fer al costat del número, noooo, ho han de fer damunt d'aquest número que algú després ha de introduir a un ordinador... Paciència!

Raquel ha dit...

Magda, m'agrada la idea. Pensaré en més coses que s'han de corregir.

Paciència, que és la mare de la ciència! jeje

Natxo ha dit...

És una interessant proposta.
Això sí, Magda, crec que hi ha coses que són "demanar-li" massa als metges...

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons