dilluns, 6 de setembre del 2010

Busca'm les cicatrius

Deltebre, agost 2010
foto by Raquel Riba i Raja.
Fes el camí de les meves cicatrius
per buscar-me enmig la tempesta.
Tinc les ferides ben obertes
per salar-les amb les teves llàgrimes.

Afila les ungles i arrenca'm totes les crostes.
La nafra sagna descontrolada.

Cada punt cosit sobre la pell
m'inclina més a esperar-me.
Degoten fils llarguíssims
d'una agonia lenta i compassada.

Busca'm les cicatrius, una a una,
amb els llavis de les teves mans
fins que em trobis ancorada
als batecs del meu dolor.

Raquel Riba i Raja, 5 de setembre de 2010

1 comentari:

Natxo ha dit...

No tinc paraules.

Els dos primers versos són corprenedors.


M'has fet recordar aquests escrits:

http://semirea.blogspot.com/2009/06/testimo-perque-si.html

i

Perquè t'estimo, estimo les teves cicatrius.(...) que podeu trobar:

http://semirea.blogspot.com/2008/12/maria-merc-maral.html

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons