divendres, 9 d’abril del 2010

Cap cot


Tinc les mans plenes de llàgrimes
i un profund sentiment de pèrdua.
Sóc cap cot i plor viu.
Tinc els ulls de vidre entelat
que regalima records.
El pols al front m’espetega
i em pressiona els ulls.
Tot està cobert d’un tel d’aigua
i no diferencio record de realitat.
Les imatges que em surten
estan tan vives i mortes com jo.
Els sanglots no em deixen sentir
que la vida dóna voltes
i jo les he de fer amb ella.
Sóc un riu de futures rialles,
una mar de tristor somorta;
foscor, pèrdua, plor i pena.


Raquel Riba, 6 d’abril de 2010

3 comentaris:

Anònim ha dit...

plorar és necessari. Les llàgrimes són sentiments.

ànims guapa!!

Patrícia

Natxo ha dit...

És una llàstima haver de viure aquestes experiències, però formen part de la vida.

Cal expressar els sentiments, i si cal, deixar-se plorar.

Tot i la tristor que l'inspira, el text és molt bo.

Petonets.

Magda ha dit...

Raquel,

que bonic "sóc un riu de futures rialles"...

Un petó guapa,

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons