dilluns, 14 de gener del 2019

Ermessenda

I. No puc dormir
perquè t'espero
i no tens poema.

II. Finalment, sortiràs
i em deixaràs un buit estrany
per omplir-me l'ànima
de per vida.

III. Aviat seràs expulsada
del meu ésser
per sempre
i en aquell instant
plorarem juntes
per primera vegada.
Serà un plor ple d'aire
que ens inflarà els pulmons
de vida.
Sentiré l'escalfor del teu cos
en la primera abraçada
i ens envairà una calma
infinita
en el pell a pell mamífer
del teu cap al meu pit.
I, així, per sempre,
restarem unides
pels fils invisibles
acabats de construir.

Raquel Riba i Raja
I. 10 de gener de 2019
II. 13 de gener de 2019
III. 14 de gener de 2019

3 comentaris:

Magda Revetllat ha dit...

I a mi que m'agradaria tant i tant seguir pendent del fil dels teus poemes...

Unknown ha dit...

Magda! Quina il·lusió veure't per aquí! Espero que estigueu molt bé. Fa setmanes que tinc alguna cosa per publicar... Aviam si ho faig aquesta setmana. Una abraçada!

Raquel ha dit...

Magda, ja pots seguir una mica més el fil. :) Desitjo que estigueu tots bé. Una abraçada.

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons