dijous, 24 de març del 2011

Estimada DGT

Estimada DGT,

Saps que no m'agrades perquè ets incomprensible i sempre t'embranques d'una manera que em fa perdre la calma i m'ataca els nervis. La nostra relació ja fa 6 mesos que dura i fins ara no he trobat la manera de perdre't de vista, però ahir vaig aconseguir fer un pas més: després de passar 30 min intentant entendre les teves frases buides de poesia i art i que te'm riguessis a la cara al preguntar-me coses banals, vaig creure que la nostra relació s'acabaria en sec. Punt i final.
En part em fotia perquè amb tu tot són peles i t'agrada escanyar el personal tant com pots, però pensar que podria perdre't de vista encara que fos perdent l'assalt, em reconfortava una mica. I em vaig equivocar. Al vespre vaig rebre una trucada que m'informava que jo havia guanyat la primera batalla.

Així que t'informo, estimada DGT, que guanyaré la guerra per molts cotxes que hagi de ratllar i abonyegar.

Les carreteres catalanes aviat tindran un nou perill al volant.

He dit.

Raquel

4 comentaris:

Natxo ha dit...

Bravo LMM!

Tu pots! Ara a per la part pràctica.

I que jo et vagi tot just darrere aconseguint la victòria.

Magda ha dit...

Però l'entrepà al final de què era?

Mercè Estruç Faig Clic ha dit...

Raquel, ningú a de menyspreuar el nostre talent, saviesa, sentiments,... qui ho faci no mereix compartir l'aire que respirem, el sol que ens acaricia, ni la lluna que ens fa de tutora.
Costa molt desprendre't d'una persona quan s'ha establert un lligam, però ja veureas que el sentiment que tindràs molt aviat serà : ORGULLOSA d'haver fet el pas.
Una abraçada i... alerta amb el volant, jo també vaig per les carreteres catalanes i em doldria que ens coneguesim després de fotrens un pinyu.

Natxo ha dit...

Estic plenament d'acord amb la Mercè respecte els menyspreu del talent.

I ja veuràs com molt aviat estaràs voltant per les catalanes carreteres...

 
Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons